Open Mooie Momententuin | uitnodiging



Op 21 mei 2017 open ik tijdens Fête de la Nature de deuren van mijn Mooie Momententuin.
Kom je ook?


Ik neem je tijdens deze
visuele lezing mee op mijn
zoektocht naar de Mooie
Momententuin, Een tuin
verborgen in mijn hart. Hier
spiegelt de natuur de wereld,
ons zijn, ons leven, mijn leven.

Ik vertel over het meisje die de
Mooie Momententuin vindt, haar
nieuwsgierigheid en haar
verwarring. parallel daaraan
laat ik mijn persoonlijke
zoektocht op creatief gebied
zien, Want het vinden van de
Mooie Momententuin staat symbool
voor het openen van mijn hart,
voor het volgen van mijn gevoel En vooral voor de ontdekking dat je goed bent zoals je bent.

In mijn lezing combineer ik
poëzie en verhaal vertellen met
het laten zien van mijn
textielsculpturen, waardoor ik
je meeneem in mijn zoektocht.
Het is Een lezing waar je mag
luisteren, voelen, kijken,
je laten inspireren en waar je
vooral mag genieten.

Aanmelden en meer informatie vind je hier.

Reacties

Populaire posts