Verandering



Het is een tijd geleden dat ik van me heb laten horen. We hebben een heerlijk ontspannen zomer gehad. Eindelijk had ik tijd goed na te denken over hoe ik verder wil met Puur Anders.

Al een tijd voel ik de behoefte  verhalen te vertellen via mijn werk. Alsof iemand me influistert dat de tijd gekomen is  mensen te inspireren met verhalen over onze verbinding met de natuur, over wat we kunnen leren van onze voorvaders over ons innerlijk en hoe we hierdoor kunnen groeien en ontwikkelen.

Deze verhalen moeten verteld worden. Ik kan het niet anders verklaren. Deze zomer besloot ik te luisteren naar dat steeds luider schreeuwende stemmetje in mijn hart.

Deze beslissing heeft echter gevolgen voor mijn maatwerkopdrachten. Ik stop niet met het aannemen van opdrachten, maar het zullen er niet meer zoveel zijn als voorheen. Ik stop al mijn liefde in de objecten en dat betekent dat ik er ook veel tijd aan kwijt ben. Daarom neem ik vanaf nu nog maar een paar orders aan per maand.


Natuurlijk hou ik je op de hoogte van de vorderingen op facebook/blog. Als je geïnteresseerd bent in een gepersonaliseerd object met jouw foto, neem dan gerust contact met me op. De orders gaan wel snel.  Wacht dus niet te lang.


Foto door Oak & Fir 
Styling door Inspire Styling
Model: Margriet Hospers




Reacties

Populaire posts